Vi søger:
Servicerådgiver søges til Søborg
Har du flair for at levere kundeservice i topklasse og evner at bevare overblikket i en travl hverdag? Så er det måske dig, vi søger som vores nye servicerådgiver i Søborg!
Vi søger en struktureret og servicemindet person til at indgå i vores team af tre dedikerede kollegaer, der bemander indskrivningen og tager imod kunder. Har du erfaring fra autobranchen og trives i en alsidig arbejdsdag? Så er denne stilling måske noget for dig.
Som servicerådgiver er din vigtigste opgave at sikre gode kundeoplevelser gennem effektiv betjening. Du bliver en central del af et team, der holder værkstedet i gang, sørger for at booke kunder ind, og løbende dele opgaver ud til montørerne. Du vil være det vigtige bindeled mellem vores kunder og teknikere
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. inkludere
Modtagelse og rådgivning af kunder
Koordinering af bookinger
Oprette og håndtere værkstedsordrer
Udarbejde taxa attester
Fakturere
Opfølgning og dialog med kunder gennem hele reparationsforløbet
Kvalitetskontrol og forberedelse til aflevering af køretøjer
Om dig
Du har erfaring fra autobranchen eller med lignende opgaver inden for kundeservice og rådgivning.
Du er god til at kommunikere og kan skabe tryghed for kunden gennem hele processen.
Du kan bevare overblikket og håndtere flere opgaver ad gangen, selv når der er travlt.
Du er struktureret og kvalitetsbevidst, og trives med at tage ansvar.
Du er vant til at bruge digitale værktøjer og kan nemt tilpasse dig nye systemer.
Du er mødestabil
Vi tilbyder
Et spændende og afvekslende job i et dynamisk miljø
Mulighed for at arbejde med et dedikeret team af fagfolk
Gode udviklingsmuligheder og plads til at vokse i rollen
Et godt arbejdsmiljø med fokus på godt samarbejde
Arbejdstiden vil være mellem 08:30-16:30 fra mandag til torsdag og 09:00-16:30 om fredagen.
Lyder dette som noget for dig? Tøv ikke med at sende din ansøgning og CV til Anne Vilken på amp@rtt.dk , eller kontakt os på 28907977 for mere information.
Comments